ü
متقاضيان جهت
اخذ اسناد مزايده تا آخر وقت اداري روز دوشنبه مورخ 96/6/27 مي توانند به دبيرخانه
شهرداري مراجعه نمايند.
ü
پيشنهاد دهندگان
بايد پيشنهاد خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز دوشنبه مورخ 96/6/27 در دو پاكت
الف و ب تحويل دبيرخانه حراست شهرداري نمايند.
ü
پاكت الف حاوي
اسناد هويتي و آگهي مزايده كه به امضاء پيشنهاد دهنده رسيده و نيز رسيد سپرده به
مبلغ 136/000/000 ريال به صورت رسيد وجه واريزي به حساب سپرده شهرداري پيربكران به
شماره 0107159085005 نزد بانك ملي ايران شعبه پيربكران يا اسناد خزانه يا ضمانتنامه
بانكي و پاكت ( ب ) حاوي پيشنهاد قيمت با امضاء پيشنهاد دهنده مي باشد. ( مشخصات
پيشنهاد دهنده روي پاكت ها نوشته شود ).
ü
پيشنهادات رسيده
در ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 96/6/28 با حضور اعضاء كميسيون عالي معاملات شهرداري
كه در محل شهرداري تشكيل مي گردد باز و قرائت خواهد شد.
ü
حضور پيشنهاد
دهندگان يا نماينده آنها در كميسيون با هماهنگي قبلي بلامانع است.
ü
كميسيون در رد
يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار است و به پيشنهاداتي كه بعد از موعد مقرر در
آگهي رسيده و يا مبهم و يا مخدوش باشد ترتيب اثر داده نخواهد شد و كميسيون حداكثر
ظرف مدت هفت روز كاري پيشنهادات را بررسي و نتيجه را اعلام خواهد كرد.
ü
برندگان اول و
دوم و سوم مزايده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد ظرف مدت 7 روز پس از اعلام نتيجه
نشوند سپرده آنان به ترتيب ضبط خواهد شد.
ü
برنده مزایده
بایستی اتوبوس خریداری شده را در خط اصفهان – پیربکران به کارگیری نماید.
ü
برنده مزایده در
هنگام عقد قرارداد باید کل مبلغ را به شماره حساب 1767800217401 نزد بانک سپه به
نام شهرداری پیربکران واریز و رسید آن را به شهرداری تحویل نماید.
ü
شركت كنندگان
بايد رعايت منع مداخله كارمندان دولت را بنمايند.
ü
هزينه درج آگهي
، نقل و انتقال سند، مالیات بر ارزش افزوده و سایر کسورات قانونی بعهده برنده مزايده مي باشد.
ü
ضمنا متقاضیان به منظور بازدید می توانند از ساعت 8 الی 9 صبح (
روزهای کاری ) به سازمان حمل و نقل جمعی شهرستان فلاورجان واقع در خیابان شهید
نیکان مراجعه مراجعه نمائید.