منشور اخلاقی سازمان :
1- مدنظر قرار دادن رضایت خدا همیشه و در همه حال
2- رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیتها و حضور به موقع در سازمان
3- داشتن جدیت ، پشتکار ، دقت و سرعت عمل در انجام وظایف و مسئولیتها
4- افزایش بهره وری در حیطه فعالیت برای افزایش بهره وری نظام اداری
5- حفاظت از امکانات ،تجهیزات و سرمایه های نظام اداری و استفاده موثر و مطلوب
از آنها
6- انجام فعالیت ها و تعاملات بدون تبعیض (خویشاوندی ، قومی ،جنسی ، نژادی، مذهبی
و غیره)
7- به روز نگه داشتن دانش در زمینه فعالیتهای سازمانی و به کارگیری آنها همراه با
توانمندی و ابتکار در انجام فعالیت های ادری و سازمانی
8- داشتن روحیه انتقادپذیری و استفاده از انتقادات سازنده دیگران به عنوان فرصتی
برای اصلاح و بهبود خود و فعالیتها
9- ارایه خدمات و اطلاعات و راهنمایی های لازم به ارباب رجوع به صورت عادلانه و
در چارچوب قوانین ، مقررات و ضوابط
10- گشاده رویی و احترام به ارباب رجوع
11- توجه به نظرات ، پیشنهادها و بازخوردهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان
منبعی گرانبها برای بهبود عملکرد
12- توجه به نظم و آراستگی شخصی و محل کار
13- تقویت روحیه کار جمعی و مشارکت در انجام فعالیتهای گروهی و تلاش برای حل
مشکلات شغلی همکاران
14- تقویت روحیه قدردانی از دیگران در خود و اشاعه این امر در بین همکاران
15- انتقال دانش ، تجربه و توانمندیهای خود با سعه صدر به همکاران و کوشش برای
ارتقاء توانمندی های آنان
|